Use the drop-down boxes above to navigate through the Website  

Time Zone: EST (New York, Toronto)
Messenger: knowledgeseeker Sent: 9/16/2007 11:23:31 AMHidden - Foolishness

please can someone direct me to the part in any holy book where selassei name is in it, and me nuh want nuh book dat mek up withing the past 40 or so years deh is book 1000s a years old wid jesus, mohamid etc show me where selassie name is in de bible i find this rasta ting funny so much talk but no proof i did read on here some weh dat sellassie went to uk uk for assitance to fight musilini so now uno a tell me dat "god did need help from man to defeat another man" & thats why he went to england. A JOKE TING DAT no wonder why de youth dem a gwan so rasta fail dem dem nuh want to see nuh white jesus, & dem know dat de bible was used along wid de gun to fool us nubians & nuff a we still fool. me nuh want them false doctrine deh the slave master whip nuh deh pon we back no more we free uno still are enslaved not physically but mentally some rsta say rasta is a religeon an some say its a way of life so which one of you is right ?

AS I SAID BEFORE THE PEOPLE OF ETHIOPIA NEVER SEE HIM AS GOD OF CREATION SO WHY DO YOU PEOPLE SAY HE IS WHEN THE MAN HIMSELF SAID HE WAS GOD & WHERE IS SELASSI NOW ?

dem say jah (selassie) nuh dead but when them find his bones nuff rasta went to his funeral DAT NUH MEK SENSE

RastafarI

Haile Selassie I